Pengikut

Isnin, 25 Januari 2010

Contest- Saat Indah itu

STICK MODE ENTRY TILL 25/1/2010
nk join contest yg dianjurkan olah Mrs. Zaidi......dh lama nk join..tp xde masa nk menjoinkan diri...

tarikh perkahwinan kami : 02/06/2006
My Lovely Hubby : Mohd Khusairi Mat Jusoh
My Lovely Baby : Nor Eryna Raisya
Jawapan soalan Mrs. zaidi : 23/11/2007

My Family Pict..

KISAH CINTA!!!
kisah cinta kami...hemm...xde intersting sangat...bercinta n bersatu after masing2 putus ngn kekasih sebelumnya...kami bertemu n kenal biasa2 n than terus bincang sal kawin cz masing2 dh nekad xnk bercinta cm sebelum tu...that mean..kami bercinta selepas kawin ar...huhuhu...lagi syok sebenarnya..

MEREKA BUATKU!!!
kenapa my hubby bermakna..merupakan satu2nyer insan yang paling dekat ngan aku...sangat2 istimewa walapun kadang2 xberapa nk paham ngn jiwa dia..antara lelaki yang sentiasa buat aku sentiasa diawan-awangan...happy...n dia sangat kiut..hemm..kiut ker?hemm...kiut ar dijiwa ku...
n my lovely baby...Raisya...ia sangat bermakna cz anugerah terindah yang dikirimkan olehNya untuk menjadikan aku seorang ibu dan dapat merasakan nikmat sebagai seorang ibu...merupakan pengikat kasih sayang antara aku n my hubby...penyeri dalam keluarga kami...n merupakan anugerah yang buat kami tertunggu2 selama 3tahun...

hemm..that all...nk tau hadiahnyer...fuh...agak gempak...if aku dapat..hemm..dapat ler honeymoon...huhuhu.scroll down if nk tau hadiah...


Penginapan 2 Hari 1 malam sempena Valentine Days di
Seri Costa Hotel Melaka.
untuk 2 orang. Serta sarapan pagi untuk 2 orang.Pada 13 February 2010(Saturday). Raikan kisah cinta anda bersama orang tersayang.



Tiada ulasan: