Pengikut

Khamis, 25 Ogos 2011

JOM PHOTOBOOK GIVEAWAY

STICK MODE ENTRY
TILL 25.08.2011

ANJURAN BLOG KEDAIGAMBARKAMI

KENAPA MAMA LAYAK MENANG SEBAB dah jadi hobi baru mama & family untuk kumpul photobook disamping untuk kepuasan kami sekeluarga..sangat seronok bila tengok hasil photobook dengan gambar2 kami tersusun kemas pada setiap muka surat...paling best photobook ni gambar-gambarnya xtercabut cam album gambar biasa...so masalah kehilangan gambar tidak akan jadi lagi...macam gambar zaman mama kecik2 dulu semua bersepah-sepah kes senang dicabut dari poket or terbuka plastik wrapnya...nak susun atas rak pun cantik n kemas jer cam Buku Citer la plak rupanya...hemmm...jom photobookkkkk semua...dijamin puas hati...

moh layan pengemar utama photobook...

kasi senyum ckitttttt...tq aunty ina...

plg suka bila si dia khusyuk melayan photobook...nak2 bila ada pict si papa...kes si kecik yg selalu merindui si papa...huhuhu


2 ulasan:

Wanita2u berkata...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

KedaiGambarKami, Kluang, Johor berkata...

dear, keputusan dah keluar..jenguk2 lah yea..;)