Pengikut

Rabu, 29 September 2010

CANDID CAMERA CONTEST


NK JOIN CONTEST NI...ANJURAN BLOG

RED GIANT & RED DEVILS

 PICT YG DIPERTARUHKAN

MY HUBBY N MY BABY...

 SUKA SGT NGN PICT NI...JALINAN KASIH SAYANG ANAK N PAPA NMPK SGT...

NK TAG KT:

ASWA, ERMA, RANI, AKMA & ITA

HUHUHU...OKLA..THAT ALL..XMENANG PN XPER...SEKADAR MEMERIAHKAN...




2 ulasan:

Akma berkata...

wah2...liesa laa nih ajr akma xtif blogging..n siap create 2 blog tuk bb afham..sbb nk join cntest+ga..cam liesa..hehe..nway tq liesa...hehe

Aimaduddin berkata...

* Keputusan Top 5 Akan Dikeluarkan Pada 1 OKT 2010.. 3 Pemenang Dipilih Berdasarkan Undian Anda (50%)Dan Juri Khas (50%)..

* Undian Dibuka Mulai 1 OKT 2010 Hingga 8 OKT 2010..

* Jgn Lupe Menunaikan Tanggungjawab Anda...