Pengikut

Isnin, 22 Mac 2010

Lisa & Khusairi VS BroFramestone & Khaizarien

Sweet Couple Contest

time baru kawin...huhuhu..lepak2 hujung minggu kt putrajaya

Nama pasangan

Mohd Khusairi Mat Jusoh

Detik mula berkenalan

detik perkenalan...wah..susah nk citer ni,..hehehe..time 2 aku still student....kami bertemu cuma seketika pd bulan Ogos 2005....sewaktu 1st time aku dating ngn boyfred lama selaku sepupunya..hahaha.

Detik dilamar [jadi kekasih or jadi pasangan hidup]

setelah kami berjumpa secara tidak sengaja..hemm...dia lak pas2 cuba nk adjust my friend time blaja...but my friend xlayan so pas pd aku..hehe...aku lak just layan cm biasa..konon2 time 2 just nk kawan2 jer..tup2...hati ku terpaut gara2 aku yang ada masalah dgn pasangan time 2 disamping aku tahu dia pn ada masalah ngn pasangannya..klu dia xde masalah xdenye aku nk mencelah...2 adalah prinsip hidup ku...setelah hampir 1bulan lebih berhubung melalui telefon...hemm..akhirnya kami bertemu face 2 face sebelum hari raya puasa...kt kuala terengganu...kononnya nk beli baju raya la kn...pas2...hari rayanyer dia datang kt my kampung..bertemu ngn my family, my parent...but all my family xsetuju x berkenan ngn dia..tp aku time 2 just pk only fren...xde pk nk berkasih wlpn hati telah terpaut ngn hatinya...hem..Allah Maha Kaya..tanggal 4 November 2005 pukul 130 pagi....dia telah meluahkan hatinya utk mengganggap aku sebagai kekasih hatinya(Melalui telefon jer)...wah berbunga2nya hati ku tatkala itu...perasaan ku padanya akhirnya terbalas jua..aku xbertepuk sebelah tangan...namun halangan tetap ada pabila hasrat ku nyatakan pd my family xditerima...namun tekad dihati telah ku sematkan andai dia xditerima aku dh xnk pk hal lelaki namun Allah Maha Adil..keluarga ku akhirnya menerimanya...setelah habis belajar dan hampir 2bulan kami berkasih akhirnya kami sama2 memutuskan untuk mengikat tali pertunangan pada tanggal 29 Januari 2006...bkn per..aku dh malas nk fikirkan masalah time berkasih...senang baik tunang n terus kawin...masalah selepas tunang n kawin dh xsama kita fikirkan time bercinta..Setelah dipersetujui kedua-dua belah pihak...tanggal 2 Jun 2006..kami sah sebagai suami isteri...


5 perkara yang pasangan anda ada dan orang lain tiada [pastikan pekara itu yang menyebabkan anda terima si dia]
- Dia insan yang boleh terima segala kelemahan diriku...terutama bab "Malas"...
- Dia tidak merokok
- Dia yang sentiasa simple dari segala hal...walaupn aku agak frust bila dia tidak romantik..namun dia begitu menghargai diri ku sepenuhnya..
- Rajin dan sangat pandai memasak...best bila dilayan seperti permaisuri terutama time sakit..semua keje rumah dia settlekan...hehehe...tq papa.
- Seorang yang penyabar, baik budi bicara n yang paling penting sangat menghormati ibu bapa termasuk my parent...
-Dia ada Ma n Abah yang boleh terima aku seadanya...that my point in my life..kawin bkn hnya dengan nyer but ngn family skali..right..

BroFramestone & Khaizarien merupakan pasangan yang sentiasa murah dengan senyuman Dan Mereka tidak boleh mengalahkan pasangan Lisa & Khusairi

Dengan ini Kami ingin mengistiharkan perang ke atas pasangan BroFramestone & Khaizarien. Undilah kami pada 24-26 March 2010.




4 ulasan:

Bro Framestone berkata...

kat banner teu xdi link kan ke blog bro...

BroFramestone Blog

Khaizarien berkata...

sgt sweet...good luck yer :)

muge kekal bahagia

Khaizarien @ atie Blog

Bro Framestone berkata...

Undi akan bermula tetap pukul 12.01Am 1th April 2010

Apa yang anda perlu pastikan pengundi anda lakukan:-

1. Pilih 5 blogger dari yang tercalon
2. Nyatakan No calon blogger di dalam ruangan komen
3. Anda mesti merupakan blogger
4. Pastikan anda menggunakan email yang sah
5. Pastikan anda menggunakan URL blog anda (satu pengundi boleh gunakan satu blog sahaja, 2-3 blog automatik jd pengundi hantu)

Cara mengomen:-

1- Sweet Couple 01
2- Sweet Couple 02
3- Sweet Couple 03

Contoh je nie…. Undi yang tiada dalam senarai akan di anggap undi rosak

Undi xcukup untuk 5 pasangan pun dianggap undi rosak

Tolong jangan rosakan suasana & kebahagiaan mereka.

Undi akan mula di kira dari 01-04 April 2010

Pastikan undi mereka adalah tulus & bukannya April Fool.

BroFramestone Blog

Amalina Omar berkata...

good luck ye.. sweet couple..^^